A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Nagy-Britanniában bejegyzett The Hut.com Limited tisztességtelen kereskedelmi tevékenységet folytatott, amikor a fogyasztókat megtévesztő módon fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján „MyProtein” márkájú étrend-kiegészítőit és ruházati termékeit.
A angol cég nem tudta igazolni ugyanis, hogy korábban alkalmazta volna a hírleveleiben és a magyar honlapján akciósként feltüntetett termékek eredeti, azaz magasabb összegű árait.
A GVH jogsértőnek ítélte azokat a vásárlásra sürgető üzeneteket is (pl. „Kiárusítás”; „Utolsó lehetőség”; „Gyorsan fogynak a készletek”), amelyek azt a látszatot keltették a fogyasztókban, hogy a „kedvezményes” árak csak korlátozott ideig érvényesek.
A versenyhatóság 100 millió forintra bírságolta a vállalkozást és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától.