A Magyar Nemzeti Bank 35 millió forint felügyeleti és 26 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki az Allianz Biztosítóra az adatfeldolgozási, nyilvántartási és ellenőrzési rendszerében feltárt, továbbá az ügyfelek tájékoztatásával és a panaszkezeléssel kapcsolatosan észlelt hiányosságok miatt.
A biztosító például nem tette közzé honlapján megfelelően a panaszkezelési szabályzatát és annak tartalma sem felelt meg mindenben a jogszabályoknak. Kötelező gépjárműfelelősségbiztosítási (KGFB) termékénél nem a jogszabályi határidőben értesítette ügyfeleit, ahogy a kötvény- és kárnyilvántartót sem a szerződések létrejöttéről, a díjfizetések elmaradásáról vagy a szerződések díjnemfizetés miatti megszűnéséről. A nem-életbiztosítási termékek vonatkozásában a biztosító nyilvántartási rendszerében több esetben nem a valós kárbejelentési dátumokat szerepeltette, míg az életbiztosítások esetében az ajánlattól eltérő fedezetek kezelésével kapcsolatosan akadtak problémák.