Külön engedély nélkül lehetséges harmadik fél hirdetéseinek közzététele a Facebook közösségi oldalakon

2016. áprilisában megváltozott a Facebook közösségi oldalakra („Oldal”) vonatkozó szabályzata, így mostantól külön engedély nélkül is lehetséges az Oldalakon az ún. „Branded Content” közzététele, azaz bizonyos kivételektől eltekintve minden olyan tartalom közzététele, legyen az akár szöveges poszt, kép, videó vagy link amely szerepeltet egy, az Oldaltól különböző harmadik felet (terméket, márkát, szponzort, hirdetőt, stb).

Míg a korábbi szabályok szerint az Oldalakon a Facebook engedélye nélkül tilos volt harmadik fél hirdetéseit elhelyezni, az új Branded Content Policy lehetővé teszi az „Ellenőrzött Oldalnak” minősülő Oldalak számára, hogy a szabályzatnak megfelelően külön engedély nélkül – az adott harmadik fél megjelölésével – elhelyezzék harmadik felek hirdetéseit.