A GVH vizsgálata feltárta, hogy az Update termékek népszerűsítését célzó, a forgalmazó közösségi oldalán megosztott videók megtévesztették a fogyasztókat a termékek egészségre ható tulajdonságait illetően (pl. „elmúlik a cukorbetegség, elmúlik a magas vérnyomás”) és a betegségek megelőzésére, kezelésére utaló állítások mellett a cég piaci pozíciójáról, piacelsőségéről, valamint a termékek összetételéről (pl. „cukormentes, csökkentett a szénhidráttartalma”) közzétett állítások is tisztességtelennek bizonyultak.
Egy termék (mézhelyettesítő szirup) tekintetében pedig a vállalkozós hamisan keltette azt a benyomást, hogy az jogszerűen árusítható, holott a NÉBIH állásfoglalása szerint eleve jogsértően hozták forgalomba.
Mivel a cég elismerte a jogsértéseket, s együttműködött a hatósággal, 40 millió forintra mérsékelték a büntetését.