A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2,2 millió forint bírságot szabott ki Berki Renáta, influencer cégére, a B&B Media Group Kft.-re jelöletlen reklámtartalom miatt. Az influencer a NEXT-TIME Kft. óráit reklámozta hónapokon keresztül az Instagramon anélkül, hogy jelölte volna, hogy a posztokért ellenszolgáltatásban részesül, így a bejegyzések alapján a fogyasztók nem ismerhették fel, hogy a tartalom bármilyen módon támogatásra került a NEXT-TIME Kft. által.
A GVH vizsgálata során feltárta azon körülményt is, hogy az influencernek szerződésben előírt kötelezettsége volt megfelelően feltüntetni, hogy a bejegyzések reklámtartalommal bírnak. Ezen körülmény azonban nem mentesítette a reklámozó társaságot, mivel az eladások ösztönzése a NEXT-TIME Kft. érdekében állt, így a felelőssége megállapításra került a jelöletlen hirdetésekért. A GVH a hirdetőre 1,2 millió forint versenyfelügyeleti bírságot szabott ki.
A Versenyhivatal enyhítő körülményként vette figyelembe a bírság kiszabásakor, hogy Berki Renáta módosított a hirdetési gyakorlatán és a vizsgált posztokat is utólag javította, annak érdekében, hogy megfeleljen a jogszabályi előírásoknak.