A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több szempontból is jogsértőnek ítélte az Emporia Style Kft. értékesítési gyakorlatát az Ékszer TV című televíziós műsorában közzétett és azzal összefüggő egyéb kereskedelmi kommunikációjával kapcsolatban.
A GVH szerint a vállalkozás az ékszerek értékesítése során megtévesztette a fogyasztókat a kínált, akár 80-90%-os kedvezmények mértékének vonatkozásában, mivel ezeket a kedvezményes árakat fiktív, korábban sosem alkalmazott és piaci árszínvonalnak sem tekinthető alapárakhoz viszonyította.
A versenyhivatal álláspontja továbbá, hogy az Emporia Style Kft. megtévesztette a fogyasztókat az ékszerek egyes tulajdonságai kapcsán közzétett, nem bizonyított állítások révén is, mivel a bemutatott ékszerek valószínűsíthetően nem rendelkeztek a megjelölt tulajdonságokkal (a Pápa áldásával, eredeti Swarowski, Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje stb.), valamint a műsor üzemeltetője ún. agresszív kereskedelmi gyakorlatot tanúsított, amikor valótlanul azt állította, hogy a bemutatott ékszerek az adott kedvező áron csak nagyon korlátozott ideig és korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre, ezáltal ösztönözve a fogyasztókat azonnali vásárlásra.
A GVH jogsértőnek ítélte az Ékszer TV kereskedelmi gyakorlatát, amikor a műsor élő jellegére utaló körülmények megteremtésével (pl. „itt a most vagy soha pillanat”, „gyártó úr, mint ahogy már említettem, itt van a stúdióban és folyamatosan számol”) azt a látszatot keltették, hogy a telefonálóknak valódi hatásuk van a műsor menetére, reakcióik befolyásolják a műsorban kínált termékek árát, készletét, miközben valószínűsíthetően meghatározott forgatókönyv szerinti, előzetesen, valódi telefonálók nélkül felvett műsort láttak a nézők.
A versenyhatóság a fentiek okán 480 millió forintos bírságot szabott ki a műsort működtető Emporia Style Kft.-re, továbbá a vállalkozásnak olyan belső eljárásrendet kell bevezetnie, amellyel elkerülhetőek a jövőbeni, hasonló jogsértések.