A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Telenor Magyarország Zrt. 9 Ft/perces kedvezményes csomagjának népszerűsítésekor rádióreklámjában és dinamikus bannerén jogellenesen hasonlította össze saját ajánlatát a Vodafone Zrt. „Tuti” elnevezésű ajánlatával, a két ajánlat ugyanis nem vethető össze objektíven pusztán a percdíjat kiemelve, hiszen a Telenor ajánlatának percdíja (pl. időben, felhasználásában) korlátozott volt a versenytárs termékéhez képest, így az összehasonlítás nem lehet tárgyilagos.
A GVH először azt vizsgálta, hogy lehet-e szó összehasonlításról, mert sem a versenytárs, sem termékének neve nem szerepelt a reklámokban, majd úgy ítélte meg, hogy a reklámkampány a versenytárs termékének rendkívül intenzív kommunikációs kampányára reagált, így a fogyasztók már megismerhették e versenytárs termékét és annak árát is, és közvetve felismerhető volt a Vodafone és annak 19 Ft-os percdíjat tartalmazó tarifacsomagja, így a GVH szerint mindenképpen összehasonlító reklámnak minősül a Telenor kampánya.
A GVH 78 millió forintra büntette a szolgáltatót. A bírság alapösszegét mintegy 50%-kal növelte, mivel a Telenor ellen az elmúlt 10 évben több, elmarasztaló döntés is született kismértékben hasonló magatartások miatt.